Ασκήσεις Icon

Οδηγίες Χρήσης

  1. Πατάς το κουμπί “Αντιγραφή” για οποιαδήποτε άσκηση θέλεις.
  2. Κάνεις επικόλληση με Ctrl + V σε Word/Google Docs/οποιοδήποτε πρόγραμμα της επιλογής σου.
  3. (Προαιρετικά). Εκτυπώνεις από το πρόγραμμα της επιλογής σου.
  4. Έχεις έτοιμες ασκήσεις για μαθητές γυμνασίου και λυκείου!

Κατηγορίες

Τάξη

Θέμα

Αντιγραφή
Αντιγραφή

Πηγές

Ηλεκτρονικές

https://mathwithbaddrawings.com/page/2/, https://www.cut-the-knot.org/, https://www.numberphile.com/, https://www.3blue1brown.com/, https://betterexplained.com/, https://checkmath.com/

Βιβλία
  • Shami, J., Flynn, D., & Hester, M.T. (2011). The Oxford handbook of John Donne. Oxford University Press.
  • Nguyen, T., Carnevale, J. J., Scholer, A. A., Miele, D. B., & Fujita, K. (2019). Metamotivational knowledge of the role of high-level and low-level construal in goal-relevant task performance. Routledge.
  • Shami, J., Flynn, D., & Hester, M.T. (2011). The Oxford handbook of John Donne. Oxford University Press.

*Όλες οι ασκήσεις που αναρτώνται στην ιστοσελίδα μας έχουν συγκεντρωθεί με σεβασμό προς τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων και των εκδοτών. Η ιστοσελίδα μας λειτουργεί αποκλειστικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς, χωρίς εμπορικό κέρδος, και στοχεύει στην προώθηση του εκπαιδευτικού υλικού των συγγραφέων.*